jjohannahuisman

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Huisman - 10 maj 2013 23:37

Har vart med Linn hela dagen och oj så jag har saknat den bruden, helt ofattbart hur bra hon är! Vi har inte gjort något speciellt, har mest bara chillat, ätit, pratat och skrattat. Hon for för en stund sen hem så nu sitter jag uppe på mitt rum och lyssnar på massa underbara covers utav Madilyn Bailey.

 

Av Johanna Huisman - 9 maj 2013 18:46

             

Av Johanna Huisman - 9 maj 2013 09:02

Åh älska lång helg! Kunde sova ända till halv nio idag, underbart! Idag ska jag först sälja iväg mina möbler, sen fara till morfar och fira han och ikväll vet jag inte än vad det blir, skulle kanske vara med Elin och Ninni. Hoppas alla får en trevlig Kristi Himmelsfärdsdag!

 

Av Johanna Huisman - 8 maj 2013 22:35

Är hur trött som helst, åh vad jag hatar att vara sjuk, är trött hela tiden, har ont i ögonen-näsan-halsen, får himla svårt att andas, nyser hela tiden och när jag hostar känns det som att jag hostar upp hela atlantis, UNDERBART. Ska lägga mej i sängen och lyssna på massa skön musik och sen sova (som vanligt då). Godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 8 maj 2013 22:21

Tjoho! Möblerna är nerburna och imorgon kommer det en snubbe och köper dom! Ser fruktansvärt tomt ut just nu på mitt rum, men så småningom kommer det in nya mindre möbler! Ganska mysigt så här också, extra mycket space att hoppa runt på!

       

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards