jjohannahuisman

Alla inlägg under maj 2013

Av Johanna Huisman - 16 maj 2013 09:15

             

Av Johanna Huisman - 15 maj 2013 22:07

Har precis kommit hem från mormor och morfar. For dit direkt efter skolan och har varit där hela eftermiddagn och styckat kött, så nu har vi hela frysen full med massa gott nytt kött, underbart! Kommer komma hem lika sent imorgonkväll om inte senare. Har introduktionskursen för körkort imorgon som börjar fem och slutar tidigast halv nio. Kanske bäst att gå å lägg se nu då så man orkar va vaken hela dagen imorgon! Godnatt.

 

 

Av Johanna Huisman - 14 maj 2013 23:16

Okej, fick inte riktigt allt gjort som jag hade planerat.. Utan alla läxor och städningen blev uppskjutet, haha bra där Johanna. Aja, imorgon har vi Engelska nationella hela förmiddagen och sen efter skolan ska jag fara till mormor och morfar och hjälpa till och stycka kött, och lär förmodligen inte komma hem förns ganska sent på kvällen tror jag. Men så ser iallafall min morgondag ut, godnatt!

 

4-2

Av Johanna Huisman - 14 maj 2013 23:03

Sedinarna gjorde succé direkt, både Henrik och Daniel gjorde varsitt mål under kvällens match som slutade med 4-2 (0-1, 1-2, 4-2). De två andra målen gjordes utav Martin Thörnberg. Nu inväntas nästa match som är på Torsdag mot Kanada.

 

Bildkälla

Av Johanna Huisman - 14 maj 2013 17:55

-Ringa och boka tid för att få körkortstillstånd.

-Kika på hockey (Sverige-Danmark). Sedianarna är med i Tre kronor nu!

-Läsa lite ur The hobbit.

-Göra klart min gympa analys om vårt egna träningsprogram.

-Börja på historia uppgiften som skulle in förra veckan.

-Röja undan på rummet lite om jag hinner.


Hade tänkt hinna med en hel del saker ikväll, så varför sitter jag här?!

 

Av Johanna Huisman - 14 maj 2013 17:42

 

Har precis fått hem lite foton som jag framkallat från FUJI direkt (de hundra första får man gratis!). Har tänkt göra ett collage med massa foton som jag själv tagit och sätta upp det i mitt rum hos pappa, nu när jag håller på att göra om allt. Så det kommer bli ett litet projekt nu framöver!

   

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards