jjohannahuisman

Alla inlägg under juni 2011

Av Johanna Huisman - 30 juni 2011 22:25

jimmy brännlund, är en person som jag saknar grymt mycke, vi hade väldigt bra kontakt förut, och jag önskar vi fortfarande hade de.. 

och ni får nöja er med det jag har skrivit.. kommer inte lägga ut en bild..

Av Johanna Huisman - 30 juni 2011 20:49

hejhej, ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen.. men från tisdag eftermiddag till runt 7 idag har jag varit i hörnsjö hos joanna! det var typ.. jaa väldigt länge sen vi va me varan.. så jag ska försöka berätta lite kort om vad vi gjort, och sen får ni några bilder!

Tisdag: när jag komme till henne gick jag joanna och jonathan och badade, sen gick vi in och snackade, lyssnade på musik och käkade popcorn och ostkrokar. sen gick vi ut te husvagnen deras och ba tchillade å snackade. jonathan for hem runt 11-12 kanske, och då låg jag och joanna och lyssnade på musik och försökte somna. Joannas mening: "johanna vet du hur härligt det är att försöka sova när du sjunger? jag får fan rysningar". naw söt chey. 

Onsdag: vi vaknade runt halv nio tiden. och då gick vi upp, fikade, tog på oss "riktiga" kläder, fixade lite andra saker och sen klockan 12 drog joanna och jobbade på fotbollsplan. så då satt jag bara och snackade med hennes lillebror ett tag. sen klockan ett satte joannas mamma mej i jobb, jag fick tejpa fast plast över fönster inne i lagården (dom skulle måla där inne). sen när joanna komme hem från jobbet hade hon med sej jeppe, och då gick vi å badade!! awesome. sen kom jonathan och skulle fara å trimma på åkern, så medans vi väntade på att han skulle komma tillbaka satt jag jeppe å joanna å tchillade, och då när jonathan kom tebax såg vi på "American Pie - Naked Mile", sjukt grym film! och det är ju inte helt fel att det är två grymt snygga med i filmen!! steve talley som spelar dwight stifler och ross thomas som spelar ryan grimm! fast dom är typ nästan bara snygga i filmen.. för vissa bilder man hittar på google är... fula;p aja och sen snackade vi lite, jeppe å jonathan for hem och vi gick å la oss. 

Torsdag: vaknade typ samma tid som onsdag, sen har vi typ jobbat lite i gårdsbutiken, vi har ätit plättar hos joannas farmor, badat med joanna å jeppe, jag har testat joannas kympco, och sen typ solat, inte så mke annat.. åt hamburgare till middag, och sen runt 7 kom mamma å hämtade mej och nu sitter jag är och lyssnar på musik, och tänker att jag skulle skriva ett kort inlägg men det blev ett väldigt långt.. aja ni ska få lite bilder som ett plåster på såret!    jonathan melinder vs. jason derulo                        









Av Johanna Huisman - 28 juni 2011 16:24

hejhej, just nu sitter jag och kollar på simpsons, och sen ska jag äta. efter maten drar jag te hörnsjö och är med joanna, jonathan och rasmus tror jag. sen kommer jag sova hos henne. najsmajsfågelbajs. 

 

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 17:01

hejhej, nu har jag varit med i några tävlingar som ni ser i dom tidigare inläggen.. känns inte bra att jag sitter inne nu.. det är jätte soligt ute. ikväll ska jag vara med ninni tror jag. :) strax ska jag göra nånting vettigt.. haha 

       

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 16:14

jag är med i en tävling från JFR. man kan vinna ett pressentkort på 1000kr!

JFR är en internetbutik med enorma reor och otroligt trendiga smycken. det finns smycken från gulligt till coolt!  och det finns ett helt fantastiskt sortiment av smycken!


SUPER REA !   ANDRA SNYGGA SMYCKEN!

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 15:27

Jag är med i en tävling av Disabella. man tävlar om att få ett valfritt armband, halsband, örhängen och en ring från Mad Lady. produkterna jag har valt är:

Armbandet: ett armband med 7 st bruna och svarta band. 

    

Halsbandet: ett halsband med en söt panda.


ringen: en frän guldig mustasch ring.

 

örhängena: 3 st örhängen med havs/båt stil. ett par med ankare, ett par med segelbåtar och ett par med skeppsrattar.

 

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 15:07

jag vet inte.. kan ni klicka på länken så att ni kan rösta ? jag kan inte klicka upp länken. det står bara "bilden finns inte".. så jag vet inte om ni kommer kunna rösta på den, men förhoppningsvis funkar de för er:)

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 14:35


 

rösta på klänningen jag har designat! klicka på "nelly.com" bilden ovan. och om ni själv vill designa en klänning så kan ni gå in på den här länken. om ni designar en, så får ni jätte gärna kommentera bildlänken så jag kan rösta på eran! :) 

 

 


 

Priserna:



 

      




Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards