jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Huisman - 31 januari 2013 21:22

De övre bilderna är före och de undre bilderna är efter.

           

Duktig chey, ställde sej och städa utan att någon sa åt mej att göra det, woho!

Av Johanna Huisman - 31 januari 2013 17:43

Har nyss fått låna min snälla broders externa hårdisk, så jag sitter och flyttar över och rensar alla mina 17500 bilder på den. Är rädd att min dator ska lägga utav igen, som den gjorde för ca ett år sedan. Så lika bra att vara på den säkra sidan! För övrigt så har jag precis kommit in från att burit in en pall pelets, och lyssnar nu på musik! 


Alla borde få se min skönhet! vet inte vad jag gör, och hur jag än vrider och vänder på mitt ansikte så ser det inte ut så där! suck.. haha

 

Av Johanna Huisman - 31 januari 2013 12:01

Tack Simon för tipset på denna underbara låt! älskar den♥

Av Johanna Huisman - 29 januari 2013 21:57



Sitter helt inne i mitt ritande, har både ritat Linns kisse och även påbörjat att rita Merida från Brave! Men måste nog avluta nu för att gå ner och käka något och sen gå och lägga mej, Godnatt! 

     

Av Johanna Huisman - 28 januari 2013 20:46

Aaaah blev så taggad på att lägga upp Johanna genom åren så så fort jag kom hem till pappa så letade jag fram massa gamla kort som vi hade nere. Så det inlägget kommer upp redan nu, yahooo. Har plockat ut några bilder från varje år, men jag orkade inte kolla i exakt alla album och sen eftersom att bilderna på min hårddisk inte går att komma åt, så blev det mindre bilder vissa år, men jag hittade iallafall någon bild! Vissa bilder är jag ganska osäker på om åren stämmer, men i överlag så ska det stämma! Och ja, vissa bilder är ju vackrare än andra, men nu kommer det!


1996

         

1997

         

1998

 

1999

 

2000

       

2001

     

2002

           

2003

         

2004

 

2005

   

2006

 

2007

 

2008

 

2009

   

2010

     

2011

   

2012

     

2013

     

Av Johanna Huisman - 28 januari 2013 16:24

Hola! Sitter just nu och lyssnar på musik, men ska strax ta och städa undan på rummet och sen käka. Ska fara till pappa ikväll, men vet inte än hur sent det blir, men förhoppningsvis så hinner jag spela lite Avatar - The Burning Earth innan vi far. 

Tittade förra veckan igenom massa bilder på mina gamla USB minnen och kom då på att jag en gång har fått ett önskemål om att göra ett "Johanna genom åren" inlägg här på bloggen. Och nu när jag ändå ska till pappa så funderar jag på att leta igenom alla bilder som vi har löst på papper - ta kort på och leta genom USB minnena och lägga upp. Woho, då får ni se mej som bebis!

Jennifer är förresten fin!

 


Av Johanna Huisman - 28 januari 2013 15:41

Hittade den här listan på Elins blogg, men valde att korta av den och ta allting i ett och samma inlägg!


dig själv för länge sen - 2006!

 
dig själv skrattande - femkamp i somras, kul like always!

 

dig själv som lyckligast - kolla så lycklig jag är med blommorna!

 
någon du tycker om - min brur♥ (har ingen bild på hela våran familj)

   

någon du litar på till 100% - Liiiinn!

 
någon du vill träffa - Elijah Wood aka Frodo 

 
någon du saknar - Jannaaaa!

 
den som senast ringde dig - Pappa!

 
den du senast ringde - Mamma!

 
den du senast smsade med - Andreas!

 
den du umgås med fortfarande som du känt längst - Bästaste Simon!

 
den du alltid har roligt med - Min galnaste kompanjon Linn Eriksson!!

 

Av Johanna Huisman - 27 januari 2013 15:35

Ja, då var man hemma efter en underbar dag i backen! -13 grader, sol och kanon före! Åkte med Jennifer, som förövrigt började åka snowboard idag, och sen på slutet när hon gick in så åkte jag med mr kore (duktig like always) och några fler!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards