jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Huisman - 31 januari 2012 23:42

Måste bara berätta om att Modo vann idag mot Djurgården med 1-0.

Modo gjorde det vinnande målet i tredje perioden när klockan slog 19.59 Det var en enda sekund kvar tills matchen slutade! Efter allt ringande och görmande så kom dom tillslut fram till att modo skulle få det där målet! så dom drog hem 3 poäng efter kvällens match! och just nu så ligger dom på 7:a plats!

 

Modo hockey är dom bästa, hejja hejja hejja modo!

Av Johanna Huisman - 31 januari 2012 23:32

BARA FÖR ATT DU TYCKER DET ÄR LITE FÖÖR ROLIGT NÄR JAG GÖR SÅHÄR..

    

tyckte bilden va så knasig, så det fick bli i miniatyr:] ehehe:]

Av Johanna Huisman - 31 januari 2012 23:11

Dagen har varit galet rolig!:] Först en ganska chill dag i skolan, TROTS ATT DET ÄR TISDAG!! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?!?! hehe..:] men det var iallafall godisregn idag på skolan, då jag och de andra som håller på att arrangera agw kastade ut tio lådor med godis utöver centralhallen där de var fullsmockat med elever! galet kul var det kan jag ju lova! Sen efter skolan, så for jag hem och käkade, och tog sen bussen tillbaka till nordmaling för att fara till linn. hehe, sen typ runt sju, for jag och linn in till rundvik IGEN! oboyoboyoboy vad mycket buss jag åkte idag;] När vi kom hem till mej så höll vi på mojjsa med nagellack, målade även linns naglar. bilder på linns naglar hittar ni här:]

När linn sen skulle ta bussen hem 21.45 så gick vi iväg typ 10 minuter innan. Vi typ höll på dansa runt i snön:] haha vi skulle ha filmat! ni skulle säkert bli riktigt avundsjuk på hur galet duktiga jag och linn var på att dansa bugg i snön:]

hahhahahah, dog lite "hej" "hej danspartner":]


En stund efter linn farit hem gick jag och pappa ut och skottade en massa snö! Det snöar galet mycket ute, hääääärliiigt:] 

Imorgon ska vi göra munkar på gastronomin! omnomnom. Sen efter vi slutat så ska linn följa mej hem! Har ingen aning om vad vi ska göra förutom att vi ska äta vofflor och sen blir det backen! kultkult. 


ojojoj vad mycket jag skrev.. hehe, som plåster på såren så får ni lite bilder:]

                    

Av Johanna Huisman - 30 januari 2012 12:00

Eftersom att jag och Linn inte är lika varandra i sättet eller någonting, så är det väll ganska logiskt att vi inte har samma favorit citat heller.. hhahaha:] (linns favorit citat inlägg) :]

Favorit citatet enligt mej är iallafall:

Friends are like potatoes, if you eat them they

die♥

Av Johanna Huisman - 29 januari 2012 02:20

har nu för en stund sen sett klart filmen. Linn tyckte den va bra, vilket ägde:]  jajja, linn for hem för ett tag sen. är galet trött.. skulle lätt kunna somna nu, typ ståendes, som en häst.. hehe, lät som en bra idé.. ska prova, godnatt.

 

Av Johanna Huisman - 29 januari 2012 00:04

Har för en stund sen kommit in efter att ha bastat i två timmar med underbaraste Linn! Det var galet mysigt. vi satt å pratade, käkade nötter och vindruvor och gick ut och hoppade i snön flera gånger:] hehe. Strax ska vi ta och kolla på Piranha! äntligen.. haha, tycker själv att den är bra och hoppas att linn också tycker det:] 

           

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards