jjohannahuisman

Alla inlägg under januari 2012

Av Johanna Huisman - 19 januari 2012 15:30

Ni får alla de sista på en gång, så jag gör klart dom någon gång;p


dag 23 – en låt du vill ha på ditt bröllop

dag 24 – en låt du vill ha på din begravning
dag 25 – en låt som får dig att skratta
dag 26 – en låt du kan spela på instrument
dag 27 – en låt du skulle vilja kunna spela på instrument
dag 28 – en låt som får dig att känna dig skyldig
Typ ingen
dag 29 – en låt från din barndom
dag 30 – din favoritlåt från den här tiden förra året
Av Johanna Huisman - 18 januari 2012 00:38

NU HAR JAG SKICKAT IN MIN SO UPPGIFT SOM JAG HÅLLT PÅ MED HEEEEEELA KVÄLLEN;o 

ELLER TYP RUNT ÅTTA KOM JAG PÅ ATT JAG VA TVUNGEN Å SKYNDA MEJ, FÖR DEN SKULLE IN INNAN 12, OCH JAG LÄMNADE IN TYP 20 ÖVER ELLER NÅGOT SÅNT TRO JAG. HOPPAS ATT INTE HASSAN DÖDAR MEJ.. ÄR JÄTTE TRÖTT.. BORDE VERKLIGEN SOVA. SKA SOVA. SKA UPP TIDIGT IMORGON. HEHEHE. JAG OCH LINN SKA FARA TILL ÅLIDBERGET. KULT! HEHE ORKAR INTE HE BORT CAPS LOCK.. JOBBIGT. FÖR TRÖTT. GODNATT!

KOLLA VAD DUKTIG JAG ÄR. JÄTTE DUKTIG CHEY. GODNATT NU. DRÖM OM DE SMÅKRYP DU MÖTT. GODNATT

  GODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATTGODNATT 

Av Johanna Huisman - 14 januari 2012 16:06

Kom hem från ålidberget för en stund sen, och sitter nu och väntar på att gå upp och göra hemagjorda pizzor! och senare ikväll så ska jag vara med linn då vi bland annat ska göra läxor, baka och se på piranha. riktigt bra film tycker jag. jajja, bjuder på några mobilbilder, med riktigt dålig kvalla från dagen.

       

Av Johanna Huisman - 14 januari 2012 10:44

Är nu redo för att fara till älskade ålidberget som öppnar idag! ska åka med Linn där, vilket nog kommer bli jätte kuung!!! Nu ska jag gå upp och tjata lite så att dom andra i familjen kan göra sej iordning, VILL ÅKA NUU!!

           

Av Johanna Huisman - 13 januari 2012 22:22

when you have a reason to leave class early

 

Av Johanna Huisman - 13 januari 2012 22:08

talking on the phone, walking around the house and you start doing random shit

 

Av Johanna Huisman - 13 januari 2012 22:02




Before i die, i wanna have a party with fake alchohol.. and see how many people act wasted!

 

 


Av Johanna Huisman - 13 januari 2012 21:58


THEY EXIST!

               

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards