jjohannahuisman

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Johanna Huisman - 24 november 2011 18:32

Hallå, dagen har vart ganska awesome! Vi skulle fara in och kolla på 2 olika linjer på 2 olika gymnasieskolor, som vi valt själv vad vi ville kolla på.


På förmiddagn valde jag teknikprogrammet Dragonskolan. Tyckte att det verkade riktigt intressant! Men då kommer vi till problemet.. Man fick räkna matte inprincip hela tiden, och det är inte precis mitt favorit ämne, det är något jag gärna undviker. Själva skolan är sjukt stor, och alla korridorer ser typ exakt lika dana ut. och sen är det typ så att man måste vara klädd snyggt, man ska vara på ett speciellt sätt för att kunna passa in där, och inte vara utstött. 


Och sen på eftermiddagn kollade jag på Estetiska programmet - musik Midgårdskolan. Det verkade så sjukt roligt! Och skolan var så sjukt annorlunda till skillnad från på draggen. Alla typ känner alla, man vågar vara den man är, man kan klä sej precis som man vill, alla var sjukt snälla mot varandra och ja.. ALLT var helt awesome! vill jätte gärna gå där, så jag ska nog satsa stenhårt på att kunna komma in där. och bäst av allt! min bror går ju där!:]

midgårdskolan.

När jag kom hem har jag varit duktig och pluggat! Har nyss käkat pizza och ska nu höra med Matilda om vi ska hitta på något ikväll! Och fram tills dess, ska jag fortsätta med läxorna. Hejsvejs

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards