jjohannahuisman

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Johanna Huisman - 3 november 2011 23:14

hade tänkt å starta en liten frågestund. så om ni nu undrar något om mej, så är det bara å fråga på! jag svarar på det mesta. bestämmer sen när frågestunden avslutas. så fråga på nu!



 

Av Johanna Huisman - 3 november 2011 22:22

Dagen har varit en riktig slapp dag! vaknade runt klockan 10, steg upp och bara chillade och kollade på how i met your mother. sen klockan 15.00 for jag till studiefrämjandet och skrev moppeprovet. första försöket fick jag 8 fel, och man fick bara ha 6 fel. sen andra försöket fick jag 2 fel. så nu är de bara å vänta på papprena, sen är det bara ut å köra;) sen har jag typ inte gjort något annat, bara chillat heela dagen! skönt med sånna dagar också. 


sen imorgon ska jag vara med linn! på dagen skulle vi nog baka, christoffer fyller år på måndag och då ska vi ha kalas för han nu i helgen. och sen på kvällen bär det iväg te rundvik på ug där det är halloween kväll. så då ser vi vad som händer! men det är iallafall mina planer för morgondagen. 


nu ska jag typ bara ta och koppla av framför någon serie eller något, sen sova. och utöver det, så har jag ont i huvet och är bara allmänt förvirrad... fuck huvudverk

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards