jjohannahuisman

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Huisman - 26 februari 2012 22:01

Vaknade i morse runt sju tiden och låg och kollade på avatar fram tills dom andra vaknade. Sen så gick vi ut och körde ännu mer skoter. Mycket bättre väder idag än igår, även det va sjukt bra igår. 

Sen runt tre tiden så for vi hem, och på hem vägen for vi förbi ava och fikade där. Sen resten av dagen har jag bara tagit det lugnt och kollat på avatar. Riktigt härlig och lyckad helg tycker jag! 

Ska strax gå och lägga mej, är as trött efter att ha varit ute hela dagen/helgen.

Godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 25 februari 2012 21:37

Dålig uppdatering pga att jag är hos mormor, och har varit här sen igårkväll. Kom hit runt åtta.

Klev upp runt sju imorse och kollade på Avatar - the last airbender, fram tills alla andra i huset vaknade. Käkade lunch klockan 12, parisare med bröd. Sen så var jag ute från då tills klockan var fem ungefär. Kört skoter, lekt i snön, stekt i solen, tolkat efter skoter, kört skoter och åter igen kört skoter. kultkult.

                   

Av Johanna Huisman - 24 februari 2012 12:26

JUST NU:

GLADASTE MÄNNISKAN PÅ JORDEN! bortsett från att jag tappat min skåpnyckel.. 

Men i alla fall! Tankafetast har startat igen! och avatar torrenten som finns där funkade! älska livet!

Av Johanna Huisman - 23 februari 2012 20:23

Sitter just nu och dampar sönder för att ingenting går som jag vill -.- blir så fruktansvärt arg.

Min hårdisk, som jag har drygt 15 000 bilder, ca 200 filmer och massa gammla videor på, vill inte koppla till någon dator här i huset. Och jag sitter och kollar på Avatar - the last airbender och jag hann aldrig flytta över säsong 2 till datorn, så jag sitter här och kan inte göra någonting-.- Försöker ladda ner den men min dator är tydligen för efterbliven för att kunna förstå att den ska ladda hem något-.- ÅÅÅÅ jävla skit. VAD SKA JAG NU GÖRA? borde plugga, men är för arg för att ens tänka den tanken. HEJDÅ.

    

Av Johanna Huisman - 21 februari 2012 22:15

Har varit hemma både igår och idag pga förkylningen. Men imorgon blir det skola. Först prov sen gastronomi och AGW-möte. Sen har jag dessutom nyss lagt märke till att älskade TankaFetast lagt ner.. :'( Livet suger. 

Annars så har jag för en stund sedan sett klart på Accepted, faktiskt bra film! 

Ska strax gå och lägga mej och sova så jag orkar upp imorgon.

     

Av Johanna Huisman - 19 februari 2012 15:44

hehe för några timmar sedan så gjorde jag chokladbollar. hede direkt in dom i frysen, eftersom att jag tycker dom är mycket godare frysta:] tycker ni det? 

NU: äta chokladboll:]

vill ha tillbaks mitt bruna hår..:]  

Av Johanna Huisman - 19 februari 2012 15:12

sitter och läser igenom hela linns blogg just nu:]

men har inte kommit så långt ännu, ska börja läsa på 2011 nu, hehe:]

hittade också mycket fina bilder på henne:]

LINN VARFÖR ÄR DU SÅ JÄTTE FIN?  älskar dej min vän:]

       

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards