jjohannahuisman

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna Huisman - 13 december 2012 16:09

For ju som sagt på premiären av The Hobbit igår med 14 stycken från klassen! I stort sett så hade alla klätt ut sej, alla var jätte fina! Jag och Hanna klädde ut oss till Merry och Pippin som jag sa tidigare. OCH FILMEN VAR JÄTTE BRA!!! taggar nästa film!

                                     

Av Johanna Huisman - 13 december 2012 15:55

                                       

Av Johanna Huisman - 11 december 2012 11:46

Sitter nu och har Svenska, är klar med det jag ska göra, så jag kollar på dagens julkalender. Sen har jag engelska och sen slutar jag. Hade tänkt ta tre bussen hem idag, eftersom att jag för det första hinner till den och för det andra, tågen är bajjs. Ikväll ska jag typ lägga mej och sova så JÄTTE TIDIGT så att det så fort som möjligt kan bli imorgon! TAGGAR <3 Kommer ta med mej kameran imorgon, men eftersom att jag stannar i stan tills på torsdag så lär jag inte blogga något imorgon. Och sen på torsdag är det även Lucia föreställning! Himla mysigt!

 

Av Johanna Huisman - 9 december 2012 23:24

Vaknade upp i morse med ett stort leende, direkt då jag kollade ut genom fönstret så såg jag att det snöade mycket som satan! Och inte nog med det så har det snöat hela dagen, så vi har himla mycket snö nu! Lycklig 


Aja, har ju som sagt vart med Elin hela helgen och det har varit hur kul som helst! Vi har gjort en galen video, bakat pepparkakor, pyntat min bebis gran, lekt i snön, tänt tomtebloss och bara haft det allmänt kul. Bilder från helgen kommer komma upp senare! 

När Elin for hem ikväll, så satte jag mej och kollade klart på Sagan om konungens återkomst! UNDERBART

Har fixat hängslen idag, som jag ska ha på mej på onsdag! 

hade inte min skjorta här som jag egentligen ska ha på mej, så jag testade med t-shirten.

Av Johanna Huisman - 8 december 2012 00:09

Det ända märkvärdiga jag gjort nu ikväll är att jag sett klart på sagan om de två tornen, förutom det så har jag bara suttit rakt uppochner på en stol och lyssnat på musik. rolig fredag, lägger mej tidigt, godnatt.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards