jjohannahuisman

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Johanna Huisman - 12 november 2012 23:25

Spelet ville aldrig installeras, så kunde inte spela.. Typ det sorgligaste som hänt på länge! Istället så gick jag upp och kollade på TV, men nu ska jag gå och sova, är lagomt trött.

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 12 november 2012 19:36

Ska sätta mej och spela det typ roligaste spelet på planeten nu! Roller Coaster tycon 3! Ska göra den finaste och grymmaste nöjesparken ever! 

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 12 november 2012 19:34


Fick hem mina supersöta nya sängkläder från Jotex idag! Längtar jätte mycket till den 1 december, för då ska jag börja julpynta!! YEEEEEEEY 

   

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 12 november 2012 19:29

Idag när vi satt och käkade middag så kom mamma med världens överaskning! jag, Robin och mamma ska nämnligen fara och kolla på Johan Glans i Umeå på fredag! Hur awesome är inte det? JÄTTE AWESOME!!!

 

En annan rolig sak är att jag, mamma, Christoffer, Jennifer och Håkan ska fara iväg på hockey, Modo - Skellefteå, på torsdag! Inte helt fel det heller:D

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 12 november 2012 19:28

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards