jjohannahuisman

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 17:50

I vårt rum sov jag, Linn, Hanna, Johanna, Liv, Camilla, Fanny, Wilma och Linnea. Spenderade knappt någon tid i rummen, vilket var lika bra efter som att dom var rätt så små för att nio pers skulle sova där..

grabbarna hade deras rum precis bredvid vårat,  man kunde gå genom rummen.

               

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 16:54

min video, linns bilder

 
  random tjej ovanför;s

         

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 16:39

Vi åkte linbana upp dit. Väldigt vackert var det där uppe.                                            

  

Av Johanna Huisman - 16 maj 2012 16:20

Vart hyfsat sårad igår när jag spillde ut all min såpa, så idag när jag for och köpte Ninnis present, så köpte jag även en 1,5 l dunk med färdig såpa

när jag ändå tog kort på dunken så passade jag på att ta lite bubbel bilder:]

                     

Av Johanna Huisman - 15 maj 2012 21:43

Skolan idag var rätt så dryg.. Har varit trött hela dagen, och sen på eftermiddagen hade vi nationella i matte, och jag höll på somna hela tiden. Orkade inte tänka, så skrev bara på kanske 5 frågor, sen låg jag och sov på golvet tills man fick gå.

Sen när jag kom hem käkade jag och sen for jag och mamma och handlade. Då hittade vi typ det roligaste någonsin! Ett jätte stort yatzy, som man ska ha ute! Sen köpte vi såna här jätte roliga hoppiga grodor! Och sen köpte jag också såpbubblor!

Så ikväll har jag kört mega yatzy med Jennifer, skutit iväg hopp grodorna, bakat en kaka och sist men inte minst, blåst såpbubblor! Det var jätte kul att blåsa, men jag har fortfarande inte förändrats från när jag var liten.. Att jag alltid ska lyckas hälla ut all sopa?! åå.. vart så ledsen.. Så imorgon ska jag fara och köpa ny! för min hemmagjorda sopa hade inte lika fina färgor på bubblorna som den som följer med.. jajja.


Just nu sitter jag och lyssnar på musik och funderar på att gå och lägga mej tidigt!

         

Sååå himla kul!!!


   

Av Johanna Huisman - 15 maj 2012 17:30

Parc Güell är en jätte stor park fyllt med massa mosaik. Den var från början inte tänkt att vara en park utan var ett byggprojekt för ett bostadsområde med exklusiva tomter.

Och innan vi gick dit var vi uppe på ett berg, riktigt fint var det.

                                     


Hanna och Johanna är fullt normala.

   

Av Johanna Huisman - 15 maj 2012 15:43

La Sagrada Familia var en stor kyrka som vi for och kollade på. Dom höll fortfarande på att bygga på kyrkan. 

                           

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards