jjohannahuisman

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Johanna Huisman - 24 december 2011 22:36

Förlåt för dålig uppdatering, men har inte varit hemma. for till mormor och morfar runt två tiden på fredag och kom hem för någon timme sen, och har inte haft med mej datorn. Men på fredag när vi kom dit så tog vi det mest bara lugnt och sen imorse klev alla upp och käkade gröt klockan åtta. efter det såg vi på sista avsnittet av julkalendern och Sedan gick alla ut och lekte i snön, körde skoter och tolkade efter skoter. riktigt kul var det, och vi kom inte in förens klockan va strax i två. Käkade och sedan kollade vi på kalle anka! 

sen vart det bara mys fram tills tomten kom, strax före klockan sex. 

några bilder från dagen:

     

 


och detta har jag fått hittills: 

     



Och sen hoppas jag att ni har haft en underbar Jul!! 

Vad har alla fått i julklapp?  

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards