jjohannahuisman

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Johanna Huisman - 24 maj 2012 18:55

Dagen har varit typ hur underbar som helst och vädret har varit kanon! Hade först Biologi, vi fick en uppgift då jag och joanna jobbade med varandra, man skulle typ göra en tidslinje om människans historia, och då fick vi gå ut!! WIHO, det var jätte skönt ute. Efter Biologin for hela klassen ner på gymmet och var där från 09.45 till runt 13.00 Jag och joanna cyklade ner och jag hade min fina ferdinan och joanna hade oskars sylvester. Det var fett skönt att fara och gymma, men känns som att jag kanske kommer få träningsverk i benen . 


Efter gymmet for jag och joanna och käkade billys hemma hos mej och sen for vi till skolan igen, hade slöjd kvar. Och innan slöjden började så satt vi ute och chillade ännu mer! Sen gjorde jag även klart min bäbis tröjja på slöjden. och sen när jag väntade på bussen, så gjorde jag ell flygplan! 


Efter skolan for jag upp till farmor och hjälpte henne med lite smågrejer och fixade till en utav hennes gräsklippare och lagade en utav dom, kände mej som en mekaniker^^ 


Ska nu försöka göra klart min biologi grej som är tills imorgon och sen kolla på melodifestivalen klockan nio på kanal ett. Sverige är med idag, så alla som vill kolla vet det!

hehe oj vilket långt inlägg, men för att det inte ska vara så super jobbigt, så ska jag lägga upp lite bilder från dagen också!

                             

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards