jjohannahuisman

Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Huisman - 5 mars 2013 13:38

Hela gårdagen spenderades även med Linn, först på förmiddagen var vi i backen från att det öppnades till det stängdes. Sen efter middagen kom hon hit och vi spelade ssx3, gick och la oss himla tidigt och nu på morgon har vi ätit, kollat på ice age och superhjältarna. Ska på ungefär en timma fara iväg till bussen som ska ta mej till Skellefteå och ska kolla på hockey. Det är säsongens sista grundseriematch och hoppas på seger för modo!

 

Av Johanna Huisman - 4 mars 2013 08:10

Var som sagt med Linn igår och kollade på så ska det låta, städade mitt rum och spelade ssx3. Hon sov kvar här och har precis farit iväg till tandläkaren. Om någon timma ska mamma stå i kassan i ålidberget, satt jag ska följa med och åka lite, och förhoppningsvis så kommer Linn också! Inga planer för kvällen än och imorgon ska jag fara till Skellefteå och kollar på hockey. 

 

Av Johanna Huisman - 3 mars 2013 15:21

For en sväng till backen idag, inte världens bästa före med tanke på att det var opistat på all den nya snön, men det gick ju också. Annars så har jag bara legat inne och kollat på Vampire Diaries idag. Efter middagen ska jag fara till mamma och sen ska jag vara med Linn, yahoo!

 

Av Johanna Huisman - 2 mars 2013 19:25

Haha kolla hur våra fönster ser ut! I stort sett alla fönster i hela huset ser ut såhär. Snöar fortfarande lika mycket och har fått gått ut och skotta en gång sen sist. Trodde jag skulle blåsa bort senast jag gick ut, riktigt busväder.

   

Av Johanna Huisman - 2 mars 2013 15:48

Ska gå ner och lägga mej i soffan nu och kolla på säsongens sist länsderby mot Timrå. Heja modo!

 

Av Johanna Huisman - 2 mars 2013 14:28

Har spenderat hela förmiddagen till att kolla lite på film, städat mitt rum och varit ute och skottat snö. hade kommit minst 20cm snö nu när jag var ut, och ska fortsätta såhär resten av dagen och även imorgon på förmiddagn. Så nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker loka, kommer nog inte göra så mycket annat tills nästa gång jag måste ut och skotta. Har inga andra planer för kvällen så kommer nog mest bara sitta inne och lyssna på musik och vara ute och skotta, rolig lördag..

 

 

Av Johanna Huisman - 1 mars 2013 18:28

Som ni omöjligt kan ha missat, så har vi nu sportlov, yahoo! Och som jag skrev tidigare så har jag inte planerat så mycket under lovet, ska åka snowboard, fara på hockey och kanske ha sagan om ringen maraton. Annars så måste jag göra mina inlämningsuppgifter som tyvärr inte trollades bort när jag sov, och sen bara ta det lugnt!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards