jjohannahuisman

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Huisman - 14 februari 2013 20:39



Hela min eftermiddag har bestått utav att käka mat och lyssna på musik! En perfekt alla hjärtans dag tycker jag! Ska gå ner och fika något nu och sen kolla klart på fantastic four - rise of the silver surfer som jag kollade på tidigare idag, och sen ska jag sova. GODNATT

 

Alla hjärtans dag - dagen jag spenderar med min kärlek - maten♥

Av Johanna Huisman - 14 februari 2013 16:15

aaah jag har typ den finaste vännen någonsin! gick upp till mitt skåp när jag slutade idag och hittade massa klubbor och godisremmar fast tejpat mitt skåp, och när jag sedan öppnar upp skåpet så har hon skrivit den gulligaste texten (kommer aldrig sudda bort den) och tejpat fast ett gelehjärta! TACK ELIN, GJORDE MIN DAG!♥ Älskar dej min lilla pirat!!

 

Av Johanna Huisman - 12 februari 2013 22:22

Hade då lika gärna kunnat stanna hemma, tror det skulle gå mycket snabbare att rabbla upp det som gjordes bra än det dåliga, suck. jajja upp med hakan nu Johanna!! Ska fara hem till Joanna efter skolan imorgon, vilket var ca 100 år sedan i jj år! Godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 12 februari 2013 18:00

Tanken var att jag skulle fara och åka snowboard ikväll, med det blev ändrade planer och ska istället strax börja dra mej ner mot övik för att kolla på Modo-Växjö matchen! Hoppas på seger nu!

 

Av Johanna Huisman - 12 februari 2013 17:41

 

Av Johanna Huisman - 12 februari 2013 17:09

Mamma bad mej köpa Mieteks bok som han skrivit eftersom att hon inte hade med sej några pengar igår, och efter jag hört på föreläsningen är jag väldigt glad för att mamma ville ha den! Ska trots att jag hatar att läsa, ta och läsa den där boken! Väldigt hemskt och intressant.

 

Av Johanna Huisman - 11 februari 2013 22:15

Hola! Slutade himla tidigt idag så jag tog 12.50 tåget hem och var med Linn och käkade kladdkaka, kollade på pitch perfect, letade ett gammalt kort, tog vackra foton och flummade oss som vanligt! Himla bra dag! Imorgon har vi en temadag i historia på skolan som jag tror kan bli väldigt intressant! Mietek Groher är en gubbe som överlevt koncentrationsläger och han ska komma och prata på våran skola. Både mamma och pappa var och lyssnade på honom ikväll och dom tyckte båda två att det var bra! Och sen ska jag försöka smita iväg tidigare från filmen vi ska se så jag hinner med tre bussen!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards