jjohannahuisman

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Johanna Huisman - 2 februari 2013 22:50

Idag har jag, förutom åkt snowboard, mest bara varit hemma och kollat på serier, hockey (seger 3-1 mot frölunda), lagat mat och kollat på melodifestivalen. Nu ligger jag i sängen och kollar på massa avsnitt utav himym från säsong 8, himla bra! Ska nog stänga av datorn om en stund och försöka sova, och imorgon ska jag fara till backen! Lär ju inte blogga något mer ikväll, så godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 2 februari 2013 09:54

Strax ska jag fara iväg upp till Ålidberget, kanon väder idag! -7 grader, sol och sen så snöade det ju även en hel del igår, så då lär det vara kanon!

Bilden är tagen för en minut sen ut genom mitt fönster.

 

Av Johanna Huisman - 2 februari 2013 00:20

Kvällen har spenderats på ug med Elin, Cecilia och Jonas, där vi kört burträskbingo! Vi kämpade på som några tokar och när vi kom till ug i själva pausen, så hade det andra laget gett upp efter en uppgift, så då hade vi redan vunnit - fick massa godis. Sen har vi bara legat uppe på ug och snackat typ. TREVLIGT!


Ska nog gå och lägga mej och lyssna på musik och försöka sova innan jag kommer bli arg, är jätte hungrig men orkar inte göra mej någon mat.. Så godnatt!

     

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards