jjohannahuisman

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna Huisman - 7 november 2012 22:29

Har haft kalas för Christoffer idag efter skolan med släktingar. Efter vi fikat sprang jag, Christoffer, broder och Robin runt och hade krig med Christoffers nerf, haha jäkligt kul faktiskt! 

Annars så sitter jag och lyssnar på musik, Gavin DeGraw - Soldier, sjukt bra låt som hela världen borde ta och lyssna på! När jag är klar med det här inlägget ska jag gå och sova, så jag inte kommer vara helt utless imorgon när vi har novellanalys prov i typ tre-fem timmar! Låter kul, RIGHT?..

     

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 7 november 2012 09:45

Älskar dej lilla plutt! Hoppas du får en helt underbar födelsedag med massa pressenter och fika!  

Av Johanna Huisman - 6 november 2012 22:30

Det här med att plugga är nog min starkaste sida! Har suttit och kollat på svenskan, historian och idrottsteorin i kanske två timmar och funderat på vilken jag ska börja med, när jag äntligen bestämmt mej för att göra svenskan, så får jag reda på att vi har en bild läxa till imorgon. VAFAN?! jag har inte gjort någonting.. Förstår inte hur dom tänkte när dom ger oss läxor så vi har novellanalys till ikväll, bild och idrotts läxförhör till imorgon, stort novellanalysprov på torsdag, och sen massa epok frågor och bajjs till.. nångång. Det jävligaste av allt är att jag måste fortfarande plugga, duscha och plugga ikväll. KOMMER ALDRIG FÅ SOVA.

såhär glad är jag nu.

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 6 november 2012 17:42

               

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 6 november 2012 17:27

Hade ju som sagt ingen skola idag och har hunnit med förvånadsvärt mycket saker! Började dagen med att jag for och tog den sista livmoderhalscancer vaccination sprutan, for sedan iväg till mamma, hjälpte henne baka tre olika kaksorter, for och handlade massa mat och fotade även lite. När jag kom hem till pappa igen gjorde jag mat och följde honom sedan ner till båthamnen för att hjälpa till med en grej. Sitter nu och lyssnar på musik, men ska alldelens strax börja på novellanalysen.

               

Älskar dej mamma! 

   

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 6 november 2012 01:23

Imorgon är jag ledig pga att det är utvecklingssamtal. Hade tänkt fara till mamma och baka lite eftersom att christoffer fyller år på onsdag, och sen så ska jag nog även jobba på min novellanalys som jag inte orkade göra nu ikväll. Har i stort sett suttit hela kvällen och försökt lära mej lite olika saker på gimp, t.ex att göra rymdtextur, blanda två bilder, göra glitter osv. Kan verkligen inte påstå att jag är i närheten utav att vara bra än, men det är som sagt första gången jag verkligen tagit tag i det och försökt att lära mej något. 

Nu hade jag tänk att he igång lite skön musik och lägga mej i sängen och försöka sova. Godnatt!

 

Första bilden jag provade att göra rymdtextur på. Fast jag borde ha valt en lite mer passande rymdbild, men de får vara som det är nu.

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 4 november 2012 18:15

Av Johanna Huisman - 4 november 2012 00:50

Har haft en mycket trevlig kväll i rundvik med Ninni, Elin, Cecilia, Robin, Filip, Evelina och Daniel. Kollade på första saw filmen och cockneys vs. zombies och käkat massa fetissaker. For hem rätt så tidigt, men kände inte för att köra hem mitt i natten, så istället sitter jag här och är lite smått uttråkad. Aja lär mest troligt inte göra nå mer inlägg ikväll, så godnatt på er.

 


































 Instagram bild tagen utav Elin.

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards