jjohannahuisman

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna Huisman - 12 november 2012 19:28

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 11 november 2012 02:34

Måste då ba säga att Frank Ådahl var riktigt härlig, och mer än det behöver jag inte säga. När jag kom hem bakade jag eftersom att det är farsdag imorgon och jag ville ha fika. Sen for jag iväg till Elin och va med hon och Linda, fast Linda for nästan hem direkt jag kom dit. Vi satt i stort sätt bara och kollade på massa youtube klipp. Förövrigt så kom jag hem för ett tag sen och ska strax gå och sova!

   

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 10 november 2012 17:43


Strax ska jag följa mamma till Mo och kolla på Frank Ådahl. Har aldrig hört talas om honom tidigare, men det är tydligen han som har gjort den vuxna rösten till Simba i lejonkungen och även rösten till elefanten i mumfie! Och sen utöver det så har han dessutom varit med i ett band som vann melodifestivalen en gång. 

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

 

Av Johanna Huisman - 10 november 2012 13:05

Var med Linn igår. Vi käkade kakor, for upp en sväng på ug, dansade galet på vägen, lyssnade på musik och jagade snöflingor. Kan inte bli bättre! 

Fastnade i stolen..

      

Omnomnom!

                   

VARNING för brutal dubbelhaka!

 

Vi sprang roligt!  

   

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

 


Av Johanna Huisman - 8 november 2012 23:15

bild från onsdags med Allis. 

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Av Johanna Huisman - 8 november 2012 22:00


för att kolla på fler utav deras videor, klicka på bilderna så kommer ni direkt till deras youtube sida!

  


   

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!


Av Johanna Huisman - 8 november 2012 20:19

 

_____________________________________________________________________________________________

Kom ihåg att ställa frågor på frågestunden!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards