jjohannahuisman

Alla inlägg under november 2012

Av Johanna Huisman - 25 november 2012 18:56

Lyssnar på jävligt skön musik och packar ihop mina grejjer för att strax fara till mamma.

 

Av Johanna Huisman - 25 november 2012 15:32

Vi gjorde ju en egen tårta till kalaset. Och eftersom att vi gav mormor och morfar en grävlingfälla så skulle vi göra en tårta som såg ut som en grävling, men det skulle bli för komplicerat. Så vi gjorde egna prinsesstårtor och sen hade jag och Sanna gjort figurer i marsipan! Hon gjorde morfar som riktade bössan mot en grävling och jag gjorde en grävling som hade blivit påkörd av en traktor! Tog ett tag innan dom förstod vad det var på tårtan, haha.

               

Av Johanna Huisman - 25 november 2012 15:14

                                                           

Av Johanna Huisman - 23 november 2012 18:09

Ska gå ner och duscha i kall vatten nu.. (robin tog allt varmvatten-.-) Och efter det så far vi till mormor! Kommer hem på söndag, så ni får klara er utan inlägg under helgen, för jag vet inte om jag ska ha med datorn.

Ha en trevlig helg!

  

bild från fem kampen i sommras!

Av Johanna Huisman - 22 november 2012 23:31

Ligger och lyssnar på musik och ska gå och lägga mej strax. Imorgon har jag sovmorgon till 9.50 Har historia, matte och form. När jag kommer hem ska jag nog hjälpa pappa och bära in pelets och sen bär det av till mormor och morfar där vi ska vara hela helgen eftersom att dom har vart gifta i 40 år. Nä, he å lägg se kanske. Godnatt

 

Av Johanna Huisman - 22 november 2012 22:42

 

Av Johanna Huisman - 22 november 2012 22:04

Skön seger för Modo denna afton mot serieledarna HV71 med 4-2! Har ont i halsen, ont i huvet, är jävulskt trött, men jag kunde då fan inte må bättre!! Snygga mål utav Madsen, Skröder och Müller, och Starkbaum räddade som en gud ännu en match! tre poäng togs hem under kvällens match och vi börjar ta oss in på banan igen! Vi älskar Modo!

Av Johanna Huisman - 22 november 2012 17:27

Har precis käkat lite och ska strax bege mej mot Övik med pappa för att kolla på hockey! 

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards