jjohannahuisman

Direktlänk till inlägg 15 november 2012

Svaren till frågestunden!

Av Johanna Huisman - 15 november 2012 14:29

gillar du katter?

- Ja.


Om du får reda på att en kompis förra månaden inte hann till toaletten och kissade på sig, va skulle du tycka om henne då?

- Skulle fortfarande tycka om den kompisen lika mycket som innan.


Vågar du skämma ut dig och erkänna hur gammal du var senaste gången du kissade på dig? Hur gammal var du, vad hände och hur många såg? Ärligt!

- Minns inte när det senast hände.


Om du var miljonär för en dag vad skulle du då göra?:]

- Skulle köpa allt jag vill ha! 


vilken är din favorit årstid?

- Helt klart vinter!!

 

 

Om du var en gris vad skulle du då göra en helt vanlig dag?

- Jag skulle leka i lera och känna mej allmänt vacker!


Skulle du vilja fara upp till månen?(vågar du,vill du)

- Det hade varit jätte tufft!


Va vill du helst av allt göra?

- Fara och kolla på alla möjliga awesome konserter!


varför är du så himla frän?XD

- Är född frän!


är du kär?

- Ja.


favorit färg?

- Typ blå, svart och lila, eller... gillar i stort sett alla färger!


när fyller du år?

- Den 18 oktober.


vad önskar du dig i julklapp?

- Lite allt möjligt! Men bland annat så önskar jag mej pengar, en ny snowboard, kamera utrustning, kepsar, sockar osv!


om du skulle vara ett djur, vilket skulle du då helst vilja va?

- Skulle helt klart vilja vara ett vildsvin som Pumba!!


har du några husdjur?

- Dammråttor och småsyskon!


vad går du för linje och vilken skola?

- Jag går bild och form på Midgårdskolan i Umeå.


hur kommer det sig att du älskar färgglada strumpor?

- Vet inte riktigt, blev bara helt plötsligt jätte kär i färgglada sockar!


vilka tycker du är de bästa disney filmerna?

- Älskar nästan alla! men bland annat Tarzan, Lejonkungen, Trassel, Hercules och Spirit!


vad har du för kamera?

- Har en Nikon D3100!

 


skulle inte du kunna lägga upp en video när du sjunger?

Jo det skulle jag nog kunna göra.


Vill du tatuera dig?

- Ja det vill jag!


Har du ätit peppar?

- Ja det har jag.


Åker du slalom/snowboard?

- Jag åker snowboard.


Kan du dela med dig utav din spotify-lista?

- Ja det kan jag göra. VARSÅGOD!


Har du glasögon eller linser?

- Ja det har jag, både och faktiskt!

 

 

Har du kört klädpoker, isf vart, när och hur slutade det?

- Körde det i Gorrtjärn med klassen en gång.



Har du nån gång stoppat upp strumpor i din bh?

- Nej det har jag inte gjort.



Är du nöjd med ditt utseende?

- Ja det är jag.


Har du bitit någon i tån?

- Haha ja det har jag.



Har du pussat en groda?

- Nej.



Vilken bh storlek har du?

- Spelar väll ändå ingen roll.


JOHANNA NÄR SKA VI LEKA MED SNÖ OCH ÄTA MAT!???!?!??!?!!

- IDA! VI GÖR DET SÅ FORT DET ÄR MASSA SNÖ UTE OCH NÄR VI ÄR HUNGRIGA!!!

 

 
 
joanna

joanna

15 november 2012 19:12

Har du bitit någon i tån? Ofta? Det känner jag inte igen... låter inte som du!(a)

http://www.jjoannalundstrom.blogg.se

Johanna Huisman

15 november 2012 23:19

HE HE HEEEE: ]

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Huisman - 11 december 2014 22:30


Såg på en blogg att hon hade kollat hennes spotify användande år 2014 och blev lite sugen på att kolla det själv. Jag har alltså lyssnat på spotify i 71329 minuter av år 2014, det är 1189 timmar, alltså ungefär 14% av mitt år har gått till att lyssna...

Av Johanna Huisman - 8 november 2014 15:11

Gårdagen spenderades i Sävar med några fina människor från klassen för att fira Sanna som äntligen fyllt 18 bast! Riktigt trevligt! Käkade ute, badade badtunna, snackade skit, dansade och hade de ba bra! ...

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards