jjohannahuisman

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Johanna Huisman - 5 augusti 2012 22:36

Sitter och lyssnar på härliga låtar av BFMV och dricker päron mer. Kommer nog göra de resten av kvällen och förhoppningsvis lägga mej tidigt! Imorgon påbörjar jag sista veckan på Lenas! känns riktigt skönt kan jag lova. Sen är det bara en vecka till av sommarlovet sen skola. Lovet har gått riktigt fort och har inte hunnit göra så mycket.

 

Av Johanna Huisman - 5 augusti 2012 18:52

           

Av Johanna Huisman - 5 augusti 2012 15:45

Kom hem från sundsvall typ halv fem inatt. SÅÅ jäävla grymt det var! På fredagn hann vi inte höra så mycket utav magnus uggla pga att det var så föörbannat mycke kö, men vi hörde iaf på några utav de bästa låtarna. sen var det kent-sög, och sist klockan halv tolv BRYAN ADAMS! det ända tråkiga med bryan var att man inte fick filma eller ta kort på nära håll, och jag stod längst fram. han kunde tydligen tappa bort sej. men grymt vare.


Lördag när vi vaknat for vi till Birsta City och kollade på lite affärer och sen vid fyra for vi iväg till arenan. Melissa Horn, Badjävlar (komiker t.ex Björn gustavsson) och sen Tomas Ledin!! Kan inte ens beskriva hur underbart de va! Filmade en hel del och kommer mest troligt lägga ut massa bilder och videos från helgen senare nån gång.


Av alla som spelade så va Ledin bäst!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards