jjohannahuisman

Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Huisman - 26 juli 2012 16:35

de hände något lite smått märkligt imorse då jag vaknade.. JAG NÖS SJU GÅNGER IRAD?! är det ens möjligt? aa de vare visst. ändå ganska knepigt:] aa nu har jag berättat en kul grejj, nu en tragisk.


JAG HAR INTE GJORT ETT ENDA DAGENS SOCKAR INLÄGG PÅ HELA SOMMAREN:( men nu kommer en kul grejj till! När jag börjar skolan igen ska jag börja med det igen!:D och då kommer jag även försöka komma igång och blogga  som vanligt igen.


nu när jag ändå håller på.. så kan jag ju även berätta att jag äter chips! MUMS<3 


stört inlägg. hejdå!

 

när jag äter något som man blir smulig på fingrarna utav, så kletar jag av det på mina axlar..

Av Johanna Huisman - 24 juli 2012 22:34

           

Av Johanna Huisman - 24 juli 2012 22:30

Efter jobbet drog jag och mamma ut till ava. Jennifer christoffer och håkan va redan där.

Vi fikade och låg ute i solen och myste. När jag kom hem igen kollade vi på Bloodwork, och lite på Allsång på skansen (TOMAS LEDIN<3). Och nu tänkte jag dra igång några pokémon avsnitt!<3

 

Av Johanna Huisman - 24 juli 2012 16:43

woop woop!! har råd med kameran nu!!:D överlycklig tjej!

 

Av Johanna Huisman - 23 juli 2012 22:45

Kört singstar med Jennifer ikväll och de slutade med att vi började dansa och hålla på. så för er som inte har något för er kan ju kolla på när vi dansar riktigt jävla snyggt! ja, det kan gå såhär när man har för mycket fritid..

   

vi bjuder rejält! christoffer ville också vara med på ett hörn




 
 


Av Johanna Huisman - 23 juli 2012 19:09

                                                                             

Av Johanna Huisman - 22 juli 2012 21:04

Helgen har varit helt underbar! I fredags drog jag till marknaden med Joanna och Oskar, köpte en töjning och träffade massa. Efter maten for jag pappa och Linn ut till järnäs på visafton, mycket trevligt. 

På lördagn for jag och Linn till marknaden, köpte ett linne, en t-shirt, munkar och chips. träffade några riktigt underbara personer!

Sen klockan fyra for jag och jobbade och efter det drog jag ut te hemörsundet! när jag kom dit käkade jag hamburgare och badade sedan i poolen. hade massa trevligt och kom int isäng förns strax efter fem.

Sen idag har jag bara tagit det lugnt där ute. For hem runt sju, drog till pappa och plockade ihop grejerna och for till mamma. Sitter nu och lyssnar på musik och vill typ slå ihjäl internet. Det funkar hur bra som helst för alla i huset förutom för mej-.-


okej.. äckligt långt inlägg, men som plåster på såret så ska jag lägga upp lite bilder från järnäs!!

btw linn! jag har skickat bilderna nu:]

                 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards