jjohannahuisman

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Huisman - 22 juni 2012 11:14

Nu bär de av ut mot storänget, ha en riktigt trevlig midsommar folket!

 

Av Johanna Huisman - 22 juni 2012 01:41

JAH! är nu klar med midsommarhäftet! Det blev på fyra sidor, så nu ska jag bara skicka iväg det till pappa så ska han imorgon skriva ut det på jobbet! KINGEN! taggar imorgon sjukt mycket.

Ska tigga alla bilder senare utav Jenny som hon kommer ta, och kommer även ha med min egna kamera, så då blir det bilder senare! Jaa, så imorgon blir det brännboll, grillat, musik lekar, bada i hav och badtunna och en massa andra trevligheter! Nä, nu ska jag he å lägg me så ja ork upp imorgon.

 

Av Johanna Huisman - 21 juni 2012 23:30

Dagen har vart rätt så chill. Har hållt på ute, legat och solat en stund, farit iväg med båten ut te storänget och fixat med party tältet (jag va lat och satt och kolla på). Så nu är allting klart för morgon dagen! förutom ett midsommarhäfte med massa snapsvisor. Så ska sätta mej nu en stund och görm me de! Men när jag är klart med det ska jag gå och sova! hade tänkt lägga mej tidigt ikväll!

 

Av Johanna Huisman - 20 juni 2012 18:51

     

           

Av Johanna Huisman - 20 juni 2012 16:09

Var ju som sagt med Joanna igår, vi såg på några oth avsnitt, fetade oss med pringels och powerking ute på inglasningen. Sen vart vi helt galna och gick ut och hoppa studsmatta och sen cyklade vi till skolan och träffade några. Sedan drog vi vidare ner till Skatan och badade lite spontant. Det var inte tänkt, så vi badade halft nakna. GALET.

Sen imorse så skulle Joanna iväg och jobba, så jag åkte med henne till nordmaling halv sju, och sen när jag väntade på en buss hem så träffade jag istället Matilda, Linus, Johan och Anton på kyrkan. Så jag stannade där och kollade på när dom va super duktiga och jobbade. 

Drog senare hem till mamma och va där fram tills halv tre då jag for ner till Lenas och fick lite information om när vi skulle jobba och kom nyss hem. Sjukt jobbigt... det känns som att det är JÄTTE sent, men nää klockan är kvart över fyra;o


aja, nu sitter jag och lyssnar på musik, och ska se till och snygga till det lite här ute på altan. 

       

Av Johanna Huisman - 19 juni 2012 13:41

Linn har farit hem för en stund sen och nu sitter jag och lyssnar på musik ute på altanen. Och sen ska Joanna komma hit senare strax föra fem. Men nu ska jag försöka göra någon nytta och gå ut och rensa ogräs i pärlanne.

 

Av Johanna Huisman - 19 juni 2012 01:34

Underbaraste Linn bjöd mej på riktig lyxmiddag! delade på en fläskfile och en hel del kroketter, SJUKT GOTT. Drog sedan in till Rundvik.

Har haft en mycket trevlig kväll med Linn, Robin och Jesper. Käkat kladdkaka som mäster kocken robin gjorde och sen vart ute och gått. 

Sitter nu ute på inglasningen hos pappa där jag och Linn ska sova. MYS!

       

   

         

Av Johanna Huisman - 18 juni 2012 14:37


TACK FÖR EN HELT UNDERBAR HELG BRUDAR!

 vackraste citaten från helgen:

"har du en blöt bebis där?"

"har du slutat dricka cancer för att man kan få coca cola av det?

"oh my fuckin god, evelina wizard"

"kyss mej stilla" 

"jag ringer på fredag, så ses vi på lördag"


                                                                                           

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards