jjohannahuisman

Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Huisman - 26 juni 2012 17:45

Guess what?! Har haft min blogg i exakt ett år nu! Gjorde mitt första inlägg 26 juni 2011 17:48.

Weei, grattis jjohannahuisman.bloggplatsen.se på ett års dagen. 

mitt första inlägg

 

Av Johanna Huisman - 26 juni 2012 16:24

Kom hem för ett litet tag sen och ska strax gå upp och laga mat. Blir något enkelt, köttbullar och mos!

Senare ikväll hade jag tänkt fara till pappa en sväng och dra mer ogräs och sen fara hem eller fara ut till ava en stund. Ser väll. 

btw.. guess what?! IMORGON EFTER JOBBET SKA JAG FARA TILL STAN MED JOANNA, KÖPA LITE GREJJER OCH SEN SKA VI FARA OCH KOLLA PÅ BIO, OCH INTE VILKEN BIO SOM HELST, UTAN NÄMLIGEN ICE AGE 4! så jävla mäktigt:] har taggat sjukt mycket på att den ska komma ut!:] 

Och seen senare i sommar, då kommer madagaskar 3 ut! hur grymt är inte de?! 

Hehe känner mej som en reklam.. 

Av Johanna Huisman - 26 juni 2012 16:22

För alla som kanske blev förvirrad att jag lägger ut 10 dagars grejjen under tiden jag jobbar.. DOM ÄR TIDSINSTÄLLDA:D

Av Johanna Huisman - 26 juni 2012 13:30


 

Robin Huisman!

familjen och vännerna! 

pallar inte lägga upp på alla i familjen, om ni vill se, så finns det nånstans bakom kategorin "Dagar listor".

och sen mina vänner vet redan om att ni är viktiga i mina liv, så pallar inte lägga upp på er heller:]


Av Johanna Huisman - 26 juni 2012 02:13

Har precis kommit in från att följt Linn hem. Lyssnar på musik, hel pigg.. Bör verkligen sova så jag orkar upp imorgon och inte försover mej igen, MEN har ställt två alarm nu, så då bör jag ta mej upp, right?

Nä okej, ska koka ihop en härlig lista och sen sova. Godnatt på er!

 

Av Johanna Huisman - 26 juni 2012 00:05

hallåååj!!!!!!!

For till Ninni igår runt sju tiden. Pratade, såg på film, pratade och gick runt på rundvik. Strax efter ett hoppade jag på moppen och drog iväg till Nordmaling och sov. Försov mej imorse, första dagen på jobbet. Började tio, vaknade tre minuter i tio, kom ner sex minuter över tio. Sen blablabla gjorde massa grejer osv osv osv.

NU är jag med min saknade flikka! Pratar och stördar oss! Mycket trevligt! bööör.

 

Av Johanna Huisman - 25 juni 2012 13:30

Det är faktiskt ganska många som vet sjukt mycket om mej, men pallar inte lägga ut nå många bilder, så lägger ut på dom som vet ALLRA MESTIGAST om mej:]


   

Av Johanna Huisman - 24 juni 2012 17:00

                             

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards