jjohannahuisman

Alla inlägg den 9 juni 2012

Av Johanna Huisman - 9 juni 2012 23:16

Är nu hemma efter en riktigt härlig båttur med pappa, Liza, Moa och Ester. Först drog vi ut till kurtes stuga och sen till Sandgrundet! Riktigt avkopplande att vara ute på vattnet. 

Sitter och lyssnar på musik nu och sen kommer jag troligtvis he å lägg me tidigt ikväll. 

             

Av Johanna Huisman - 9 juni 2012 19:06

Har käkat go midda och marängswish(?) till efterrätt och nu blir det ut på havet en stund! 

 

Av Johanna Huisman - 9 juni 2012 13:02

   

 

´

Av Johanna Huisman - 9 juni 2012 10:27

När man för en gångs skull sover länge, och skulle kunna sova så mycket mer, så är det såklart någon som ska ringa och väcka en.. hahah:] jajja, jag sover då inte bort hela dagen iaf! 

Av Johanna Huisman - 9 juni 2012 02:37

Nä, nu ska man dra igång lite härlig musik och bege sej mot sängen. För er som fortfarande är vaken, GODNATT!

 

Av Johanna Huisman - 9 juni 2012 02:04

Så sjukt härlig dag! Först tog jag det bara lugnt och kollade på serier. Sen runt fem så kom linn hit och stannade till kvart i tio. Vi gick runt på rundvik och snackade, skrattade, va helt störda och gick ut till sten piren.


Sen när linn farit hem så gick jag hem till ninni. Gick iväg en sväng runt Rundvik och snackade om allt från himmel till jord. Sen när vi började närma oss skolan så träffade vi marcus och stod och snacka me han ett tag och sen körde vi nigger, eller jag menade mörkhyad NINNI!!:] 

Och efter mycket snack, spelande och skratt med härliga personer så började vi dra oss hemmåt. Kom hem för en stund sen och sitter nu och käkar billys och lyssnar på musik.

bilder från dagen och kvällen.

                     

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards