jjohannahuisman

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Johanna Huisman - 26 maj 2012 08:58

Pallade verkligen inte blogga igår, så ska ta och berätta vad jag gjorde nu istället. Det var typ skit varmt, soligt och sen typ värsta tung luft, kändes precis som att det skulle börja oska, men det gjorde inte... Annars så va skoldagen rätt så chill har jag för mej. Sen efter skolan så var jag typ den mest forever aloniga människan på jorden.. 

För pappa var på sca fest, robin är hos micke, mamma och håkan är i stockholm, jennifer och christoffer är hos märit. så jag satt hemma från fem helt ensam. Och är förrästen fortfarande ensam hemma, kul liv:] Satt vid datorn, drog skämt för mej själv, skrattade åt mina skämt, och gick ut typ runt tolv och hopppade studsmatta själv. Fast det var en ganska dum idé för det gjorde jätte ont i min rygg. Fast var inte helt forever alone skypade lite också. 


Hahahahaha ja, sååååå rolig var min SKITKULA fredagkväll. 

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards