jjohannahuisman

Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Huisman - 3 april 2012 19:42

.. så blev jag bara mer taggad på när jag och joanna ska lära oss sån här awesome dans! skulle vara så sjukt fränt om man var så här galet bra på att dansa, skulle inte tacka nej till att vara så begåvad!

Av Johanna Huisman - 3 april 2012 19:09

Har precis kommit hem efter att ha varit och kollat på när jennifer och hennes dansgrupp har dansat. förutom dom så vart det två andra grupper med mindre ungar som dansade. 

       

LÅNADE OCKSÅ 

 
 

Av Johanna Huisman - 3 april 2012 07:45

     

Av Johanna Huisman - 2 april 2012 23:15

Eftermiddagen har spenderats med Elin. Vi har väll inte gjort så mycket, bara chillat. Sen har vi även kollat på när Jennifer, Sabina, Celina, Madde och Michelle har övat inför att dom ska uppträda imorgon. Dom går nån sån här hiphop dans och är faktiskt riktigt duktiga! Så imorgon kommer jag fara och kolla på det. 

För övrigt så är jag hos mamma nu och har varit här sen strax före sex. Sitter och lyssnar på musik och funderar på vilka sockar jag ska ha på mej imorgon:]

Fast ska typ gå och sova nu, så godnatt!

 

Av Johanna Huisman - 2 april 2012 07:45

     

Av Johanna Huisman - 1 april 2012 20:47

Har just sett på en film om Hiroshima och Nagasaki, och jag kan ju bara säga såhär att den inte hjälpe mej någonting. ska redovisa imorgon och måste skriva lite till, så måste fortsätta söka på internet..

Men ser väll hur länge jag kommer orka vara uppe, är galet trött efter igårkväll med linn:] haha.

 

Av Johanna Huisman - 1 april 2012 16:45

Gårdagen var ju något galen! Var med linn och vi var allmänt flumm och hade as kult som vanligt! Mycket skratt och knasigheter. Sen typ runt tolv, ett tiden somnade vi. btw, tack Robin för hjälpen:] 

Sen imorse så vaknade vi super tidigt och gick ut och gick en stund i allt snöande. Och runt ett for vi till Linn, och jag fotade typ en miljard bilder på henne:] Och har nyss kommit hem och ska strax äta. Och efter det så blir det plugg resten av kvällen.

 

Linn- förlåt

Johanna- haha, det är lugnt

Linn- Tack, varsågod

Av Johanna Huisman - 1 april 2012 16:41

Grattis älsklings Cilla

hoppas du får en awesome dag snyggo :]

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards