jjohannahuisman

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Johanna Huisman - 5 april 2012 21:25

Imorgon så åker vi till mormor och morfar! när vi kommer dit så kommer det vara fullt hus, mormor, morfar, linda, magnus, daniel, anna-lena, benjamin, sebastian, magnus, carro, tove, tim, nova och sen så kommer ju jag, mamma, robin, håkan, jennifer och christoffer dit! var typ hundra år sen jag träffade magnus, carro, tove, tim och nova, så det kommer bli jätte trevligt. vi stannar där tills på lördag och då åker vi ut till ava till solveig och lars, där det även kommer vara många fler;) Sen över middagn kommer jag åka till farmor och käka där med pappa, malin göran, tia, robin och farmor. och sen ut i ava igen och då stannar vi där tills på söndag eller måndag. Ja det är typ det som kommer hända under helgen. 

Tar med mej kameran, så det blir bilder när jag kommer hem! 

tyvärr så kommer ni inte få några sockar bilder under helgen, men tar kort och visar sen när jag kommer hem. hehe för antagligen så är ni JÄTTE intresserad utav vad jag har för sockar på mej..;]

tisdags  

Av Johanna Huisman - 5 april 2012 21:18

Jag ligger på golvet och pratar med mormor (vi skulle egentligen dit idag, men jennifer blev sjuk)


Mormor: är ni friska nu då?

Jag: jag har varit frisk hela livet!


mamma står och fyller på fotogen i en sak med huvet typ upp och ner, och börjar skratta skit mycket. eller aa, istället för att brista ut i skratt så börjar hon gråta utav satan och tårarna droppar ner på glasögonen, så det blev stora pölar utav tårarna. 

jag började skratta åt mamma, mormor skrattade åt oss och vi skrattade bara ännu mer..


haha länge sen jag skrattade så satans mycket!

Av Johanna Huisman - 5 april 2012 19:54

Med Robin, Mamma och Håkan i Stockholm i September

Av Johanna Huisman - 5 april 2012 19:38

Till middag idag blev det fläskfilé i ugn med ris, bröd och MER. riktigt gott! 

         

Av Johanna Huisman - 5 april 2012 14:45

beställt klasströjor och byxor CHECK! 

Va på mapec idag efter vi slutade och lämnade igen provstorlekarna och beställde klasströjorna och byxorna så om två veckor är dom klara! Så jävla awesome. Sjukt taggad på att få dom!


aa juste.. VI HAR PÅSKKLOV NU!

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards