jjohannahuisman

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Johanna Huisman - 13 mars 2012 21:19

hittade två bilder på mej från i sommras.. satan så brun jag va;o hehe tycker jag:]

bilderna är väll inte dom finaste direkt men ja, ni ser ju ändå!

   

Av Johanna Huisman - 13 mars 2012 21:08

Har precis duschat efter att ha varit å gå/joggat runt rundvik, snacka om att det var skönt. och när jag var ute så såg jag venus och jupiter, det är ju så att vart tionde år så ser man venus och jupiter jätte starkt och jätte nära varandra. och sen var det dessutom stjärnklart, så himlen var jätte fin ikväll!

Annars så ska jag försöka plugga lite mer fysik nu och sen ska jag sova, är trött så in i norden!


   

gammal bild:]

Av Johanna Huisman - 13 mars 2012 18:44

Dagen började med en snöskulpturtävling där jag var en av typ 12 dommare. Och den där tävlingen tog typ hela förmiddagn. Det var i alla fall 8b som vann, stort grattis till er! kommer lägga ut bilder imorgon, har dom inte på datorn än. Sen på både fysiken och matten fick vi plugga inför nationella som är imorgon.

Annars så har jag inte gjort så mycket idag, ska börja plugga nu igen, har inte orkat tidigare utan har istället legat och kollat på avatar. 

Fotograf: Linn Eriksson

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards