jjohannahuisman

Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Huisman - 14 februari 2012 01:13

Har under kvällen varit hos linn och gjort min hk läxa som är till imorgon. När jag kom hem så skrev jag klart det sista, skrev ut papperna och ritade en planlösning. 

Har precis klivit ut ur duschen och ska strax gå och lägga mej så jag orkar upp till imorgon! Imorgon är det ju alla hjärtans dag. Heheh forever alone, forever a stone!

 

Av Johanna Huisman - 13 februari 2012 16:49

Förlåt för den super dåliga uppdateringen.. Men har verkligen inte haft någon lust eller ork. 

Men i alla fall. I Tisdags så hade vi nationella i svenska, läsförståelse. Sen tror jag inte att jag gjorde så mycket mer än så. Sen i onsdags så hade vi först spanska och sen gastronomi resten av dagen. Min grupp gjorde lasagne, pannacotta med bär och Grissini. Vilket blev riktigt gott tycker jag. Sen efter skolan så for jag mamma och Jennifer till Örnsköldsvik och shoppade. Jag köpte ett par mjukisbyxor, tre linnen (blått, svart, lila), earcuffs, söt anteckningsbok, underkläder och lösnaglar. (hade gärna lagt ut bilder, men min kortläsare på datorn funkar typ inte..) Och kom inte hem förns klockan nästan var nio. Sen på torsdag hade vi nationella i svenska, skriftligt i tre timmar.. Gick väll sådär. Efter skolan var jag med Linn. Minns inte riktigt vad vi gjorde men:] hehe, sen på Fredag fick jag mina nya hörlurar!! så awesome. sen så for jag och linn till rundvik, va riktigt chill där. Sen på lördag så for jag först till backen och åkte med Matilda, Sabina och Hanna. Hade galet kul! Efter backen så for jag och hämtade ut ett paket på ica med min tröjja! och Sen på kvällen såg jag på melodifestivalen. Tyckte att det var rätt som gick vidare den här gången också. Efter det så gick jag och Jennifer ut och bastade en stund. när vi kom in så såg vi på national treasure 2. 

På söndag så var det helt underbart väder, så då for jag och Jennifer till backen och åkte några timmar. Sista åket var det roligaste av dom alla! Failade så sjukt mycket, allt från att ha snö upp till midjan till att göra kullerbyttor. Haha. När jag kom hem såg jag på Bolt och spelade sims. 

Sen idag har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt. Sen ikväll blir det nog plugg och se på någon film tror jag.


Känner att jag ska skärpa mej med bloggningen.. så jag inte kommer skriva så jävla mycket i inläggen..

 

hehe, linn vi måste basta nån kväll igen:] typ nästa vecka!

Av Johanna Huisman - 6 februari 2012 21:05

Jag och elin har precis bakat supersöta cupcakes:]

   

   

Av Johanna Huisman - 6 februari 2012 10:13

Godmorgon! 

Vaknade för ungefär en timme sen. Låg och pratade med elin ett tag och nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska strax gå upp och fika något och senare idag funderar jag på att baka cupcakes och plugga. 

ointressant inlägg.

 

Av Johanna Huisman - 6 februari 2012 01:14

Hittade även en till sjukt söt tröjja som jag dock inte beställde:]

 

Av Johanna Huisman - 6 februari 2012 01:04

 

trött chey!

Har precis sett på reprisen på Melodifestivalen, deltävling 1. och Jag tycker då verkligen att det är rätt personer som gick vidare till finalen! Dead by aprils låt "mysteri" var galet bra.

Och sen Loreens låt "Euphoria" var också sjukt bra! Hennes röst är underbar!

Jajja, ska typ gå och sova strax, är sjukt trött. Känns även galet skönt att vi är lediga imorgon. Har inget planerat än, men ja, vi ser väll vad som händer. 

Godnatt på er!

Av Johanna Huisman - 5 februari 2012 22:16

Har precis beställt en galet söt hoodie!:]

Av Johanna Huisman - 5 februari 2012 16:30

Förlåt för den otroligt dåliga uppdateringen, men har varken haft tid eller ork.

Men iallafall.. I torsdag så följde jag linn hem efter skolan och det ända vi gjorde var typ å sova, galet skönt! Sen när jag skulle ta bussen hem, så failade jag så hårt så jag råkade få med mej linns mobil, så jag hoppade av bussen gick hem till linn och tog sista bussen hem istället! haha, smidig chey.

Sen på fredagn så var jag också med linn, vi gjorde typ seriöst ingenting, bara chillade och lyssnade på musik hemma hos mej, och gick även ut i kylan ett tag.

Igår så for vi in till linn runt 10-11 tiden på morgonen och va hundvakt till rocky. Såg på spirit och bakade chokladmuffins. Sen runt 18.00 for vi tillbaka till rundvik. Vi gjorde inte så mycket förutom och flumma och lyssna på musik. Sen nån gång runt två så gick vi ut och träffade lucas. va ute ett tag och sen for vi hem och sov. 


Och sen idag har jag städat, packat, farit in till mamma, firat robin (hej inte sent..), käkat och träffat mormor och morfar. Sitter just nu och lyssnar på musik och ska typ snart se film eller något. Känner mej galet trött.

jajja, ser väll om jag skriver mer sen. 

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards