jjohannahuisman

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Johanna Huisman - 22 januari 2012 22:05

Min familj!    

 

Bror Robin


 

Pappa


 

Mamma


 

Håkan, mamma, Christoffer, Robin, jag, Jennifer

Av Johanna Huisman - 22 januari 2012 21:13

imorse när jag kom hem gick jag upp och la mej igen och vaknade runt halv tio. Då gick jag ner och fikade. sen runt två-tre tiden gick jag ner och bakade kladdkakemuffins och blåbärskaka. sen käkade jag, typ nått fläskkött och stektpotatis. efter det gick jag pappa och robin ut och bar in två pallar till med pellets. När vi kom in kom farmor förbi och åt blåbärskaka och såg på mamma mia. och nu sitter jag och lyssnar på musik, ska typ ta och städa strax, ska till mamma imorgon. 

 

den bästa!

Av Johanna Huisman - 22 januari 2012 16:53

                                                     

:]

Av Johanna Huisman - 22 januari 2012 12:10

 

Av Johanna Huisman - 22 januari 2012 07:06

I Fredags efter skolan for vi hem till linn och packade lite grejjer. och sen drog vi in te rundvik, när vi kom dit käkade vi och sen for vi upp på UG. Sjukt trevligt hade vi! 

Sen igår for vi till Ålidberget, det var sjukt mycket snö, så ibörjan kom man typ ingen vart;p sen va det typ as härligt å åka där ingen åkt, man typ ba susade genom snön:] När vi kom hem va vi ute en stund sen käkade vi. Ett tag efter de så gick vi ut och fotade jättemycket! lägger ut en bildbomb senare under dagen tror jag. har nyss kommit tillbaka hem efter att ha skjutsat linn till nordmaling. Ska försöka sova en stund nu, så jag blir pigg när vi ska te backen! godnatt/godmorgon.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards