jjohannahuisman

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Johanna Huisman - 6 januari 2012 23:31

Ska kolla på Pokemon filmen nu, sen sova. måste ju vara pigg imorgon då jag ska fara till linn.

så jag passar på och säga godnatt nu. 

 

Av Johanna Huisman - 6 januari 2012 23:07

.. efter jag duschat fortsatte jag kolla på bilder på ragestache, och märkte precis att det inte finns mer sidor att kolla på.. har kollat på 164 sidor med typ flera bilder per sida.. så jävla dum, vad ska jag nu göra vid datorn?:( förutom och kolla på film, lät som en bra idé, det ska jag göra, ska typ sova sen, tror jag. 

jajaja, random inlägg.

 
 

Av Johanna Huisman - 6 januari 2012 20:24

hehe blev inte riktigt som planerat tidigare.. har fortfarande inte städat mitt rum, utan istället har jag ätit och kollat på http://www.ragestache.com/. är än så länge på sida 103.. hej nolife. ska iallafall gå ner och duscha strax och sen blir det nog å städa rummet. och sedan blir det nog bara å slappna av lite och kolla på film. hej upprepande inlägg. aja, ser väll sen om jag skriver nå mer idag. 

 

Av Johanna Huisman - 6 januari 2012 15:23

vaknade strax efter nio i morse och runt elva for jag till min faster och firade henne eftersom att hon fyllde år idag. sen när vi kom hem igen var det tänkt att jag skulle städa, fast fassnade här. borde egentligen städa så det är fint här när jag kommer hem från linn på söndag. ska nämligen till henne imorgon på förmiddagen och stannar som sagt till söndag, Då min pappa fyller 41. så då blir det fika. 

annars så ska jag strax gå ner och hjälpa till med maten, vi ska äta tacos. Och ikväll kommer jag nog ligga och kolla på nån film och sen försöka somna tidigt.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards