jjohannahuisman

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Huisman - 8 december 2011 15:49

jag har faktiskt ingen aning vilken låt som gör mej ledsen..

Av Johanna Huisman - 6 december 2011 22:40

jävla läxor.. har suttit med läxa sen 4 idag.. är så jävla less, förvirrad, trött, aggressiv och ba allmänt slut. så ni får nöja er med ett kort inlägg utan bild. ska sova. typ nu. pungt.

Av Johanna Huisman - 6 december 2011 08:56

om dom menar en låt jag hatar.. så är det den här.

Av Johanna Huisman - 5 december 2011 23:21

kvällen har varit awesome! direkt jag kom in till rundvik kom min saknade elin hit. När hon kom hit så fick jag min födelsedagspresent (bara lite sen), jag fick en jätte cool gaffel, som va 21 cm, men om man drog ut den kunde den bli 64 cm!! så ett tips för er som vill ha kvar eran mat, ni borde vakta den varsamt:]] Vi skulle se på Rudolf med den röda mulen 2, men vi beslutade att ta det någon annan gång. så vi gick ner och bakade pepparkakor. Sen när vi var klar for vi förbi till vackraste ninni och bjöd henne på pepparkakor. ninni tycker om kakor:] kom hem för en stund sen och nu ska jag lägga mej i sängen, lyssna på musik och försöka mej på mina läxor. Hejjs.

         


ååh en sak jag glömde säga!! igårnatt när jag skulle gå och lägga mej, så började det snöa!! och gissa vad?! när jag vaknade var snön fortfarande kvar där!! Så jag var bara tvungen att gå ut och ta kort på min fina Ferdinan (min cykel) när den stod där ute och njöt i snön!

woopwoop  

Av Johanna Huisman - 5 december 2011 16:07

första dagen på veckan och är redan less på skolan.. Har så sjukt mycket läxor och uppgifter..

  • Geografi uppgift till förra Fredagn.
  • Engelska uppsats till förra Fredagn.
  • Religion uppgift till idag. (gjorde klart idag).
  • Biologi redovisning till idag.
  • Biologi läxa.
  • Spanska prov till Onsdag
Har alltså ganska mycket å göra-.- 
Nu ska jag ta och plocka ihop de saker jag ska ha med mej till pappa. Far till han efter maten. Ska även vara med elin ikväll och typ plugga och se på Rudolf 2. Att se på Rudolf 2 börjar bli som en tradition för jag och Elin, vi har gjort det i många år nu. Nä, ska ta och packa ihop nu, så jag är klar sen när vi ska fara.
 
Av Johanna Huisman - 5 december 2011 16:00

NEEDTOBREATHE - The Outsiders

:D

Av Johanna Huisman - 4 december 2011 23:24


det snööööaaar!!!!!!!!!!!

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards