jjohannahuisman

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Huisman - 15 december 2011 16:07

jag älskar så sjukt många band, men en är iallafall bandet self deception.


Av Johanna Huisman - 14 december 2011 23:44

kvällen har tillbrignats hos linn, vi käkade varma mackor och såg på sherlock holmes, som vi dock inte han se klart innan batteriet på datorn tog slut.. oruttinerat. annars har det bara varit helt awesome. ska nu gå och ta av mej linserna och sen blir det sängen. så godnatt på er.

   

Av Johanna Huisman - 14 december 2011 17:22

igår följde jag med joanna hem till hörnsjö, vi fotade och hade allmänt mys. har ju lagt ut några av bilderna som togs. sen nu imorse så kom det ingen buss eftersom att det var för halkigt, men jag skaffade skjuts till skolan ändå, men joanna stannade hemma. vi skulle nämligen ha gastronomi, vilket jag tycker är grymt kul. vi satte ihop och dekorerade vårat pepparkakshus. i våran grupp är det egentligen jag anna joanna och sandra, men bara jag och anna var där. och såhär stiligt blev resultatet:

     

Av Johanna Huisman - 13 december 2011 20:48

                                 

Av Johanna Huisman - 12 december 2011 20:05

har nyss färgat håret. det var tänkt att det skulle bli lite mörkare men jag må då säga att det vart mycket mörkare. annars har jag typ bara chillat och lyssnat på musik under dagen. ska nu ta och packa lite saker, ska nämligen fara till Joanna imorgon! det blir nog mycket trevligt. aja hej me er.

som ni ser så blev det verkligen mycket mörkare.

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards