jjohannahuisman

Alla inlägg under december 2011

Av Johanna Huisman - 19 december 2011 16:53

jag vet inte riktigt.. de flesta vet väll typ vad jag lyssnar på för musik. men kanske den här

awesome låt.

Av Johanna Huisman - 19 december 2011 16:39

för att inte alla ska bli lika förvirrade som jag, så vill jag bara berätta att innebandy finalerna är på onsdag. skrev ju tidigare att det var på tisdag, men det stämmer inte, dom hade skrivit fel på spelschemat. don't blame me.

så då vet ni.

 

Av Johanna Huisman - 19 december 2011 00:23

Sandra

Söndag 18 dec 22:12

typ en låt som du bara måste lägga ut för att den är så bra att lyssna på kanske?:)


guilty=skyldig pleasure=nöje 

http://awesomenessphotos.blogg.se 

                                                                                                                      

sjukt bra låt!


Av Johanna Huisman - 18 december 2011 21:38

fattar inte riktigt.. nån som vill förklara för mej vad jag ska lägga ut för låt? 'guilty pleasure'? ;s

Av Johanna Huisman - 18 december 2011 21:25

detta har hänt under dagen:

-for in till stan mellan 11 och 12.

-såg på sherlock holmes 2 med pappa, robin och linn. den var sjukt bra!

-kom hem runt 4

-käkade

-slog in paket

-sett på smurfarna med mamma håkan och christoffer.


ganska chill, men trots att jag knappt gjort något så har jag varit trött hela dagen.. 

imorgon är det skola, på tisdag är det innebandyturnering final och på onsdag så ska vi typ bara få våra betyg och chilla, sen är det de efterlängtade jullovet!! känns grymt skönt. 

hade nu tänkt att göra den där 30dagars saken, sen duscha och efter de så ska jag nog sova, så godnatt!


gammal bild!

 

Av Johanna Huisman - 17 december 2011 09:12

asså jag hatar väll inte ett band så.. men det finns ju låtar som jag verkligen stör mej på, tex;

riktigt värdelös låt.

Av Johanna Huisman - 16 december 2011 16:50

dagen startade väldigt bra... vrickade foten precis innan jag skulle dra ner till norrskenshallen. tänkte väll att det inte var så farligt, så jag for ner. märkte sedan att jag bara fick ondare och ondare.. var med dom första 3 matcherna, som målvakt, men sen gjorde det för ont för att kunna vara med. Då hoppade Stina in som målvakt i tre matcher.

vi vann 3 matcher, förlorade 1 och lika på 2 matcher. och det innebar att vi kom till semifinal, stod även i mål då. vi vann och kom till finalen som ska spelas på tisdag!! är så sjukt glad! men har dock så jävulst mycket ondare nu.. aja, ikväll ska jag vara med Linn och det blir troligtvis bara att sitta hemma och baka julgodis, kanske se film och sånt. kommer nog bli awesome! hejs.

 

Av Johanna Huisman - 15 december 2011 22:13

sakna apberget:]

  

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards