jjohannahuisman

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av Johanna Huisman - 12 augusti 2011 22:54

Wherever you go 
Whatever you do 
I will be right here waiting for you 
Whatever it takes 
Or how my heart breaks 
I will be right here waiting for you 


I wonder how we can survive 
This romance 
But in the end if I'm with you 
I'll take the chance 

 

Av Johanna Huisman - 12 augusti 2011 21:00

tjennaah! nu är jag tillbaka! som jag sa tidigare så hade jag ju inget internet, men nu så! nu är jag hos pappa och där finns det internet som funkar som de ska! men under de dagar jag inte har skrivit så har detta hänt.

vi har skrivit på huset! så nu den 1 september får vi flytta dit! annars har det bara rullat på som vanligt. sommarskolan slutade idag, så nu längtar man på pengen! och sen i januari skriver jag moppeprovet. imorgon - eskader, förhoppningsvis ska jag ta lite bilder. på söndag tror jag det blir stina och cecilias konfirmation!<3 sen har jag ju bara en vecka kvar av sommarlovet.. men jag ska göra det bästa av situationen och göra så mke som möjligt! och nu sitter jag och laddar ner en jävla massa filmer, serier och musik så att jag alltid har något å göra när jag är i nord;p

 

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards