jjohannahuisman

Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 17:01

hejhej, nu har jag varit med i några tävlingar som ni ser i dom tidigare inläggen.. känns inte bra att jag sitter inne nu.. det är jätte soligt ute. ikväll ska jag vara med ninni tror jag. :) strax ska jag göra nånting vettigt.. haha 

       

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 16:14

jag är med i en tävling från JFR. man kan vinna ett pressentkort på 1000kr!

JFR är en internetbutik med enorma reor och otroligt trendiga smycken. det finns smycken från gulligt till coolt!  och det finns ett helt fantastiskt sortiment av smycken!


SUPER REA !   ANDRA SNYGGA SMYCKEN!

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 15:27

Jag är med i en tävling av Disabella. man tävlar om att få ett valfritt armband, halsband, örhängen och en ring från Mad Lady. produkterna jag har valt är:

Armbandet: ett armband med 7 st bruna och svarta band. 

    

Halsbandet: ett halsband med en söt panda.


ringen: en frän guldig mustasch ring.

 

örhängena: 3 st örhängen med havs/båt stil. ett par med ankare, ett par med segelbåtar och ett par med skeppsrattar.

 

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 15:07

jag vet inte.. kan ni klicka på länken så att ni kan rösta ? jag kan inte klicka upp länken. det står bara "bilden finns inte".. så jag vet inte om ni kommer kunna rösta på den, men förhoppningsvis funkar de för er:)

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 14:35


 

rösta på klänningen jag har designat! klicka på "nelly.com" bilden ovan. och om ni själv vill designa en klänning så kan ni gå in på den här länken. om ni designar en, så får ni jätte gärna kommentera bildlänken så jag kan rösta på eran! :) 

 

 


 

Priserna:



 

      




Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 13:41

jaa.. stad och stad bor jag väll inte i. men jag bor i rundvik och nordmaling, det är en mil mellan byarna. och det ligger mellan övik och umeå. 

 

Av Johanna Huisman - 27 juni 2011 13:24

hejhejhej, igår/inatt webbade jag med T.T och O.O några timmar, gick inte å la mej förns runt 5. och sen vaknade jag klockan 10.. hahah. idag ska jag fara in te nord. ska fara till mamma. i veckan har jag inte planerat något än, men de blir väll å va me nån kompis, dra ut me båten och bara tchilla. har ni tråkigt kan ni alltid kolla in min spotify spellista :) jag skriver säkert nå fler inlägg senare, kommer då iallafall skriva dag 2 i 30 dagars saken. sen får ni ha en fortsatt trevlig dag i det fina vädret!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards