jjohannahuisman

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Johanna Huisman - 26 juni 2011 22:08

har nyss sett på i am number four med elin, den var väll hyfsat bra. och för er som gillar sci-fi action och thriller så rekommenderar jag den! 


annars så¨... ÄR JAG JÄTTE GLAD!!! om du bara visste hur förbannat glad jag är?! åå ***** du har gjort mitt liv typ.. BÄST i 3 dagar!!  fast speciellt igår!

skulle vilja lägga upp en bild på dej, men de skulle va wierd... så ni får en bild på jag och joanna ist..   

 

Av Johanna Huisman - 26 juni 2011 18:54

Jag heter Johanna Huisman, och är född 18 oktober 1996. jag har skilda föräldrar så varannan vecka är jag i nordmaling hos mamma eller rundvik hos pappa. jag har en bror som är ett år äldre än mej, robin. på fritiden gillar jag att lyssna på musik, sjunga, vara med kompisar, köra båt, åka snowboard, grilla och ja ni får ju höra senare vad jag brukar göra å så. jag har glasögon egentligen, men använder istället linser. ja.. jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva, om det är något ni undrar så äre bara att ni kommenterar, så svarar jag ! :)

 10 juni 2011

Av Johanna Huisman - 26 juni 2011 18:49

hade tänkt att börja med en sånhär 30 dagars sak, för att komma igång med skrivandet och bilderna! skriver den första i inlägget efter det här.


<3

Av Johanna Huisman - 26 juni 2011 17:56

du är söt.

Av Johanna Huisman - 26 juni 2011 17:48

som ni ser så har jag tänkt försöka starta en egen blogg. har en annan blogg med min kompis joanna som ni gärna kan besöka. i den här bloggen kommer jag skriva saker som händer  i mitt liv och jag kommer även försöka lägga ut massa bilder, och för de mesta så kommer det nog bli bilder på mej. jag skulle bli jätteglad om ni kommenterade inläggen jag skriver. 

just nu väntar jag på att elin rydland ska komma tillbaka, hon har varit hemma och ätit, och jag kan ju nu meddela att det nyss börjat regna.. har regnat nästan hela dagen och sen har det åskat en stund tidigare idag. aa nu pallar jag inte skriva nå mer..

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjenare! Johanna här! Jag är en tjej på 18 bast, som bor i Rundvik och Nordmaling. Mina största intressen är att hänga med kompisar, köra båt, åka snowboard, kolla på hockey (Modo♡), sjunga och fota - fotar med min Nikon D3100. Enjoy

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Länkar

Gästbok

Senaste inläggen

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards